Σελίδες

My lovely followers

Friday, September 19, 2014

APIVITA Suncare SPF50+ για ευαίσθητες επιδερμίδες : Review!


Γεια σας κορίτσια! Αν και έχουμε μπει στο φθινόπωρο και έχουν αρχίσει οι πρώτες βροχές και τα πρώτα κρύα εννοείται δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε το αντιηλιακό μας! Μην αφήνετε τον καιρό να σας ξεγελάσει, ο ήλιος εξακολουθεί να είναι επιβλαβής για την επιδερμίδα μας γι'αυτό το αντιηλιακό είναι must για όλο τον χρόνο και όχι μόνο το καλοκαίρι!

Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα αντιηλιακό από την αγαπημένη APIVITA που δοκιμάζω εδώ και τρεις μήνες και ήρθε επιτέλους η στιγμή να σας πω την γνώμη μου!



Απευθύνεται σε ευαίσθητες επιδερμίδες ,έχει δείκτη προστασίας 50 + και είναι με θαλάσσια λεβάντα και φύκια. Εγώ έχω ευρυαγγείες στα μάγουλα και το πρόβλημα επιδεινώνεται με την έκθεση στον ήλιο οπότε επιλέγω πάντα αντιηλιακά με πολύ υψηλό δείκτη προστασίας, αν είναι και για ευαίσθητες επιδερμίδες ακόμα καλύτερα!

Κάτι που εκτιμώ πολύ σε αυτό το αντιηλιακό είναι ότι περιέχει 82% φυσικά συστατικά. Έρχεται σε μία όμορφη, παιχνιδιάρικη συσκευασία με στόμιο που ευτυχώς δεν βγάζει ποσότητα μεγαλύτερη από αυτήν που χρειάζεται.


Όσον αφορά την υφή του, μου θυμίζει μία αρκετά "παχιά" κρέμα, θέλει πάρα πολύ καλό άπλωμα αλλιώς αφήνει μία ελαφρώς κολλώδη αίσθηση στην επιδερμίδα, όχι κάτι τραγικό, αλλά οφείλω να το αναφέρω. Έχω προσέξει όμως ότι αν αφιερώσω μισό λεπτάκι ακόμα για να κάνω μασάζ στην επιδερμίδα μου με το προϊόν δεν νιώθω αυτή την κολλώδη αίσθηση μετά. Επίσης να πω πως είναι άοσμο.


Κάτι που λατρεύω με αυτό το προϊόν είναι η ενυδάτωση που χαρίζει καθώς και το πόσο απαλό νιώθω μετά το πρόσωπο μου, σαν βελούδο. Δεν δίνει ματ υφή στο πρόσωπο αλλά ούτε και λιπαρό είναι, μετά από κάποιες ώρες όμως παρατηρώ μια ελαφριά γυαλάδα στο πρόσωπο οπότε πιστεύω πως λίγη διάφανη πουδρίτσα την χρειάζεται από πάνω. 

Κρίνοντας από αυτό, πιστεύω πως θα είναι ΙΔΑΝΙΚΟ για ξηρές επιδερμίδες, και κατάλληλο για κανονικές-μεικτές όπως η δική μου, δεν νομίζω όμως πως θα το σύστηνα σε λιπαρές επιδερμίδες με τίποτα. Δεν θυμίζει με τίποτα άλλα λιπαρά αντιηλιακά που έχω χρησιμοποιήσει κατά το παρελθόν, αλλά μια λιπαρή επιδερμίδα χρειάζεται σίγουρα ένα προϊόν που να κρατήσει την γυαλάδα μακριά, και αυτό το προϊόν δεν θα το κάνει.

Συνοψίζοντας θεωρώ πως είναι ένα προϊόν αξιόλογο, έχει προσεγμένα συστατικά, πολύ υψηλό δείκτη προστασίας, πολύ καλή τιμή, ενυδατώνει την επιδερμίδα μου και την αφήνει πολύ απαλή.
Σαν μείον θα πω πάλι πως χρειάζεται πολύ, πολύ καλό άπλωμα και πως μετά από κάποιες ώρες θα παρατηρήσετε λίγη γυαλάδα, κάτι που σώζεται όμως.

Μπορείτε να το βρείτε στο ηλεκτρονικό φαρμακείο yourcare.gr με 9,68 ευρώ μόνο, τιμή πολύ καλή πιστεύω για ένα αντιηλιακό από τόσο αξιόλογη εταιρεία.

Το έχετε δοκιμάσει? Θα το δοκιμάζατε?

*pr sample

5 comments:

  1. πολύ ωραίο post και θα σου πω ότι ήταν μεγάλο hit του καλοκαιριού για μένα που το δοκίμασα σε δείγμα...έχω κανονική προς ξηρή και καμιά φορά έχω ευαισθησίες σε συστατικά και είμαι πολύ προσεκτική...μου άρεσε και σίγουρα είναι κάτι που θα αγοράσω για του χρόνου γιατί ήδη έχω 2-3 αντηλιακές που θα φορεθούν και τον χειμώνα!!!πολλά φιλάκια..

    ReplyDelete
  2. Μου αρεσει κ μενα παρα πολυ.... Μια λιπαροτητα μου τη βγαζει τις πολυ ζεστες μερες αλλα αυτη την εποχη ειναι καλυτερο... Πολυ ωραια παρουσιαση...
    Xoxoxo
    Mary

    ReplyDelete
  3. Εγώ αγόρασα και δοκίμασα αυτή με spf 30 και χρώμα!! υπέροχο προϊόν, ήταν ο σύμμαχος μου όλο το καλοκαίρι! Ελαφρύ, προσέφερε ενυδάτωση προστασία και ομοιομορφία. Την αγάπησα

    ReplyDelete
  4. Έχω δοκιμάσει το αντίστοιχο για τις πανάδες και θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου! Εμένα που έχω λιπαρό δέρμα που φαίνεται κάπως λιπαρό, βέβαια το χρησιμοποίησα αρκετά το καλοκαίρι γιατί προστατεύει πολύ καλά απ'τον ήλιο και δε φεύγει εύκολα! Πολύ καλό review :)

    ReplyDelete
  5. Την έχω δοκιμάσει σε μεγάλο δείγμα. Αν και μου άρεσε αρχικά η υφή της στο χέρι μου με απογοήτευσε γιατί ήταν κολλώδης και ο μεγάλος δείκτης προστασίας την έκανε πολύ βαριά για το λιπαρό μου δέρμα. Θέλω να δοκιμάσω και αυτήν με το 30 μήπως μου κάτσει καλύτερα! ;-)

    ReplyDelete

Hello beauties and thanks for visiting my blog! Comments make me happy! If you ask a question be sure to check back, I always answer! I always follow those who follow me. You may leave your blog's link but be sure to say something relevant to the blog post first because it's obvious when one comments only for self-promotion purposes and it's not really polite. And no follow for follow requests please.
xx