Σελίδες

My lovely followers

Wednesday, October 2, 2013

Lierac Review - Sensory with three white flowers - Body scrub & oil


Γεια σας όμορφες! Σήμερα θα σας μιλήσω για δύο προϊόντα από την Lierac που έχω στην κατοχή μου κάτι λιγότερο από ένα χρόνο αλλά άργησα πάρα πολύ να αρχίσω να τα χρησιμοποιώ! Είναι από την σειρά "Les Sensorielles" και πρόκειται για το scrub σώματος "Gommage sensoriel aux 3 fleurs blanches" και το πολυχρηστικό λαδάκι για μαλλιά, πρόσωπο και σώμα "Huile sensorielle aux 3 fleurs".

Σύμφωνα με το site, συστατικά
Σύμφωνα με την περιγραφή των δύο προϊόντων στο site της Lierac ,τα κύρια συστατικά και των δύο είναι εκχυλίσματα γιασεμιού, γαρδένιας και καμέλιας τα οποία εξασφαλίζουν τριπλή αναδομητική, αντιοξειδωτική και χαλαρωτική δράση, καθώς και έλαια φουντουκιού, γλυκού αμύγδαλου, κουκουτσιών σταφυλιού και αργκάν τα οποία είναι πλούσια σε βασικά λιπαρά οξέα και βιταμίνες χαρίζοντας ενισχυμένη θρέψη και ενυδάτωση που διαρκεί.
Το scrub περιέχει επίσης κρύσταλλους ζάχαρης, κόκκους βανίλιας και κουκούτσια ροδάκινου που προσφέρουν απολαυστική απολέπιση, λείανση και τόνωση.


Άρωμα
Πρόκειται επομένως για προϊόντα που ως επί το πλείστον έχουν φυσικά και προσεγμένα, θρεπτικά συστατικά κάτι που μου άρεσε πολύ. Επίσης, να πω ότι μυρίζουν Υ ΠΕ ΡΟ ΧΑ! Επικρατεί και στα δύο προϊόντα ένα όμορφο, φινετσάτο λουλουδένιο άρωμα σε συνδιασμό με κάτι γλυκό, τόσο ώστε να υπάρχει μια αρμονία, ούτε υπερβολικά λουλουδάτο, ούτε υπερβολικά γλυκό, είναι πραγματικά πολύ ιδιέταιρο και ανάλαφρο!





Lierac Gommage sensoriel aux 3 fleurs blanches *
Το scrub είναι σε μορφή gel πολύ συμπυκνωμένου και με το που το προϊόν έρθει σε επαφή με το δέρμα και αρχίζω το τρίψε-τρίψε, νιώθω να απελευθερώνεται λαδάκι που ενυδατώνει και αφήνει το δέρμα μου απίστευτα λείο,απαλό, καθαρό και μυρωδάτο. Έχει αρκετούς , σκληρούτσικους κόκους που απολεπίζουν πολύ αποτελεσματικό το δέρμα και διαλύονται τελείως σιγά σιγά και να σημειώσω πως το scrub μυρίζει ακόμα πιο μεθιστικά από το λαδάκι και το άρωμα μένει και μετά στο δέρμα. Πραγματικά δε νομίζω να έχω δοκιμάσει καλύτερο scrub ποτέ μου, είναι απίστευτη η αίσθηση απαλότητας που αφήνει και η μυρωδιά του απλά δεν υπάρχει.


Lierac Huile Sensorielle aux 3 fleurs Collection blanche *
Το λαδάκι δε, είναι πολυχρηστικό, για πρόσωπο , μαλλιά και σώμα. Θα είμαι ειλικρινής, το δοκίμασα στα μαλλιά και δεν μου άρεσε, ένιωθα τις άκρες μου περίεργες να το πω, ξηρές να το πω.. Δεν είναι η πρώτη φορά που μου συμβαίνει κάτι τέτοιο με πολυχρηστικό λαδάκι στα μαλλιά μου και έχω φτάσει στο συμπέρασμα πως στα δικά μου έστω, πολύ ταλαιπωρημένα μαλλιά , τα μόνα λαδάκια που κάνουν "δουλειά" είναι αυτά που προορίζονται αποκλειστικά για τρίχες και δεν είναι "όλα σε ένα". Μετά, το δοκίμασα στο πρόσωπο σαν ορό, πριν από την ενυδατική μου σε πολύ μικρή ποσότητα και ένιωσα βαθιά ενυδάτωση και απαλότητα, αλλά το άρωμα μου φάνηκε way too much to bare για πρόσωπο... Δεν αντέχω τις δυνατές μυρωδιές σε προϊόντα που βάζω στο πρόσωπο γι'αυτό και αποφάσισα να μην το χρησιμοποιώ έτσι, αν όμως κάποια κοπέλα δεν έχει τέτοιο πρόβλημα και έχει ανάγκη από μεγάλη ενυδάτωση αυτό το προϊόν θα της την δώσει σίγουρα. Ας περάσουμε τώρα στο σώμα. Λοιπόν, για χρήση στο σώμα είναι πολύ, πολύ καλό. Όπως και το scrub, αφήνει το δέρμα πολύ απαλό και ενυδατωμένο και χρειάζεται πραγματικά ελάχιστη ποσότητα. Στο μπουκαλάκι αναγράφεται ότι η ενυδάτωση που χαρίζει είναι 24ωρη και ναι, θα πω πως αυτό όντως ισχύει. Να πω πως είναι ξηρό λάδι, που σημαίνει ότι δε θα το νιώσετε βαρύ στο δέρμα και απορροφάται πολύ γρήγορα, τόσο σε στεγνό όσο και σε βρεγμένο δέρμα. Όσον αφορά την διάρκεια του αρώματος στο δέρμα.. Το δοκίμασα μόνο του και η μυρωδιά έμεινε λίγο, καμιά ωρίτσα, δύο το πολύ. Το δοκίμασα και μετά το scrub και προς μεγάλη μου έκπληξη μετά από βόλτα 9 ωρών, όταν γύρισα σπίτι το άρωμα μύριζε ακόμα! Οπότε σίγουρα το λαδάκι αυτό λειτουργεί πολύ καλύτερα συνδιαστικά με το scrub του. Απ'όσο ξέρω η σειρά αυτή έχει και αντίστοιχο αφρόλουτρο με το ίδιο άρωμα, οπότε και τα τρία μαζί θα κάνουν ακόμα καλύτερη δουλειά, όσον αφορά την διάρκεια του αρώματος έστω.


Τιμή και διαθεσιμότητα
Τα προϊόντα αυτά μπορείτε να τα βρείτε σε φαρμακεία και με μία σύντομη έρευνα που έκανα στο ίντερνετ είδα ότι μπορείτε να βρείτε το λαδάκι σε τιμή που κυμαίνεται άπό 20,50 ευρώ έως 30, 22 ευρώ τα 100 ml και το scrub από 17,50 ευρώ έως 18,75 ευρώ τα 175 ml.
Σίγουρα δεν τα λες οικονομικά, αλλά θεωρώ πως είναι τόσο αποτελεσματικά που και στα δύο χρειάζεται η ελάχιστη ποσότητα, συνεπώς θα κρατήσουν πολύ καιρό και τα υλικά τους είναι πολύ προσεγμένα.


Το buy or not to buy?
Αυτή η σειρά μου άρεσε πάρα πολύ και είμαι σίγουρη πως μόλις οι συσκευασίες που έχω τελειώσουν ( πράγμα που δεν θα αργήσει να συμβεί καθώς είναι travel size ) σίγουρα θα αναζητήσω κάποια καλή ιντερνετική προσφορά για να τα αγοράσω full size, αν βρω και κανένα σετάκι που να περιλαμβάνει και το αφρόλουτρο ακόμα καλύτερα. Αν σας αρέσει να συνδιάζετε πλούσια ενυδάτωση με ανάλαφρα, φινετσάτα αρώματα τότε σας συστήνω ανεπιφύλακτα αυτή την σειρά.

Έχετε δοκιμάσει αυτά ή άλλα προϊόντα της Lierac? Θα δοκιμάζατε?
Θα χαρώ πολύ να διαβάσω την γνώμη σας, μέχρι την επόμενη ανάρτηση φιλιά πολλά!
xx


* pr samples

7 comments:

  1. αχ τι μου εκανες...πως τα περιγραφεις ετσι ρε παιδι μου...τρεχω να βρω καποια προσφορα..αυτο το αρωμα που περιγραφεις μεχρι εδω εφτασε

    ReplyDelete
  2. Το λαδάκι δεν το έχω δοκιμάσει αλλά τώρα θα το αποφύγω, γιατί αν έχει τέτοια υφή θα είναι ίδιο με το Nuxe που για μαλλιά δε μου κάνει με τίποτα. Το scrub είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! Το λατρεύω κυριολεκτικά, η υφή του και οι κόκκοι του μοιάζουν πολύ με το Sugar Crush από Soap & Glory! Θέλω ακόμα να πάρω το άρωμα της σειράς. Κάτι μου λέει ότι θα'ναι τέλειο!

    ReplyDelete
  3. Έχω κι εγώ σε δειγματάκια αυτά τα προιόντα αλλά δεν τα δοκίμασα ακόμα! Πάντως θα συμφωνήσω ότι μυρίζουν θεικά! :)

    ReplyDelete
  4. Φαινονται πολυ καλα, το αρωμα τους πρεπει να ειναι υπεροχο!

    ReplyDelete
  5. Εγω ειχα μια ελαφρως αφυδατωμενη μυτη και σε μενα εκαναν ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ! υπεροχα!

    ReplyDelete
  6. Δεν έχω δοκιμάσει αλλά φαίνονται πολύ ωραία :D

    Σε έχω κάνει tag, πέρνα να δεις :p
    http://smudgeitblenditrockit.blogspot.gr/2013/10/this-that-or-else-tag.html

    ReplyDelete
  7. axxxx πρέπει να είναι τέλειο!!!!!!!!!
    Χρησιμοποιώ το Nuxe,αλλά θέλω να δοκιμάσω και αυτό!Ειναι λίγο ακριβούλι όμως.. :(

    ReplyDelete

Hello beauties and thanks for visiting my blog! Comments make me happy! If you ask a question be sure to check back, I always answer! I always follow those who follow me. You may leave your blog's link but be sure to say something relevant to the blog post first because it's obvious when one comments only for self-promotion purposes and it's not really polite. And no follow for follow requests please.
xx