Σελίδες

My lovely followers

Thursday, October 10, 2013

Empties # 2 ! Προϊόντα που χρησιμοποίησα μέχρι τέλους

Κορίτσια μου καλησπέρα! Έχω καιρό να ανεβάσω κάποιο βίντεο που έκανα στο blog μου αλλά επιτέλους αγόρασα καινούρια κάμερα και αυτό είναι το πρώτο βίντεο που γύρισα με αυτήν και θεωρώ πως είναι αισθητή η βελτίωση της ποιότητας σε σχέση με όλα μου τα προηγούμενα βίντεο... αλλά θα ήθελα πολύ να ακούσω και την δική σας γνώμη!

Όπως λέει και ο τίτλος το βίντεο είναι για προϊόντα που χρησιμοποίησα μέχρι τέλους και εννοείται λέω για το κάθε ένα την άποψη μου καθώς και αν θα το (ξανα)αγόραζα ή όχι!

Ελπίζω να σας φανεί χρήσιμο, φιλιά πολλά!
xx


1 comment:

  1. Ωραίο το βιντεάκι και η ποιότητα είναι καταπληκτική! Μετά από αυτό θα τσεκάρω σίγουρα τη βάση για δυνατά νύχια! :)

    ReplyDelete

Hello beauties and thanks for visiting my blog! Comments make me happy! If you ask a question be sure to check back, I always answer! I always follow those who follow me. You may leave your blog's link but be sure to say something relevant to the blog post first because it's obvious when one comments only for self-promotion purposes and it's not really polite. And no follow for follow requests please.
xx