Σελίδες

My lovely followers

Thursday, September 5, 2013

Korres Abyssinia Oil Volumising/Strengthening Mascara in shade Plum - Review!



Γεια σας κορίτσια! Σήμερα θα σας δείξω μία από τις χρωματιστές mascaras που έχω στην κατοχή μου, είναι η Abyssinia Oil Volumising/Strengthening mascara από τον Korre στην απόχρωση 04 Plum.*




  • Έχει ένα πολύ μικροσκοπικό , τρίχινο βουρτσάκι ,συνεπώς είναι λιγάκι μάσκαρα της υπομονής καθώς δεν φορτώνει πολύ προϊόν και έτσι χρειάζεται αρκετό "χτίσιμο" για να δώσετε ένα καλό αποτέλεσμα.
  •  Η σύσταση της είναι σχετικά ξηρή αλλά όσο είναι ακόμα νωπή μπορείτε να την δουλέψετε όσο θέλετε με αρκετή ευκολία.
  • Θεωρώ πως δίνει λίγο μήκος και λίγο όγκο (κρίνοντας από το όνομα υποτείθεται πως είναι μάσκαρα όγκου και ενδυναμωτική αλλά για το 2ο δεν μπορώ να εκφέρω άποψη καθώς δεν την χρησιμοποιώ σε συστηματική βάση για να μπορώ να κρίνω αν όντως δυναμώνει τις βλεφαρίδες), κοινώς θα την χαρακτήριζα μια μάσκαρα καθημερινή, κατάλληλη για πρωί-απόγευμα περισσότερο, σε καμία περίπτωση δεν είναι μία μάσκαρα δραματική που θα προσφέρει ένα πολύ έντονο αποτέλεσμα.
  • Tώρα όσον αφορά τον διαχωρισμό είναι μια χαρά, δεν τις διαχωρίζει τέλεια αλλά σε καμία περίπωση δεν τις κολλάει κιόλας.



  • Το χρώμα της την κάνει επίσης καθημερινή, διότι είναι ένα αρκετά σκούρο δαμασκηνί το οποίο δείχνει πολύ φυσικό στα μάτια και είναι λιγότερο έντονο από μία μαύρη μάσκαρα.
  • Δεν είναι η χρωματιστή μάσκαρα που θα την δεις και θα ''βγάλει μάτι'' ότι οι βλεφαρίδες σου είναι χρωματιστές και όχι πχ καφέ ή μαύρες.
  • To θετικότερο αυτής της μάσκαρα είναι τα προσεγμένα συστατικά της καθώς δεν περιέχει Parabens,Sulfates,Synthetic Fragrances,Synthetic Dyes,Petrochemicals,Phthalates,GMOs,Triclosan και αφήνει τις βλεφαρίδες πολύ ανάλαφρες και ελαστικές.
  • Τέλος, από άποψη διάρκειας είναι πολύ, πολύ καλή. Δεν μουντζουρώνει καθόλου ούτε τρέχει όλη μέρα.

Σας παραθέτω μερικές φωτογραφίες για να την δείτε φορεμένη, έχω βάλει δύο στρώσεις.






 Εγώ για να είμαι ειλικρινής δεν ξετρελάθηκα γιατί :
  • Είμαι φαν του όσο το δυνατόν δραματικότερου look
  • Μου αρέσουν τα ΠΟΛΥ έντονα χρώματα, συνεπώς όταν δεν φοράω μαύρη μάσκαρα προτιμάω χρωματιστή σε πιο ελεκτρικ αποχρώσεις και όχι φυσικές όπως το δαμασκηνί.
Παρ'ολ'αυτά μου άρεσε πολύ το γεγονός ότι έχει τόσο προσεγμένα συστατικά.


 Προτιμήστε την αν :
  • Θέλετε  να δώσετε λίγο χρώμα χωρίς να κάνετε υπερβολές 
  • Eίστε περισσότερο λάτρεις του φυσικού και όχι δραματικού αποτελέσματος 
  • Ψάχνετε μία μάσκαρα για κάθε μέρα που να τονίζει τις βλεφαρίδες σας χωρίς να είναι too much
  • Έχετε ευαίσθητα μάτια
  • Προσέχετε τα συστατικά των καλλυντικών σας

Αποφύγετε την αν :

  • Προτιμάτε δραματικό αποτέλεσμα


* Την μάσκαρα είχε την ευγενική καλοσύνη να μου αποστείλει για δοκιμή το φαρμακείο www.24hpharmacy.gr/ (24hpharmacy facebook page) στο οποίο μπορείτε να την βρείτε στην τιμή των 15,75 ευρώ.

Πως σας φαίνεται? Προτιμάτε το φυσικό ή δραματικό αποτέλεσμα στις βλεφαρίδες και τι χρώμα επιλέγετε συνήθως?
Μέχρι την επόμενη ανάρτηση φιλιά πολλά!
xx

7 comments:

  1. Καλή φαίνεται ,όχι κάτι τρομερό,αλλά για κάθε μέρα μια χαρά!
    Είδα στο φαρμακείο της γειτονιάς μου την καφέ με 9 ευρώ και ίσως την πάρω για πρωινά!

    ReplyDelete
  2. Την χρησιμοποιώ ήδη και είμαι αρκετά ευχαριστημένη, κυρίως γιατί προτιμώ τα προϊόντα Korres με κλειστά μάτια και επίσης έχω ήδη μεγάλες βλεφαρίδες και άρα δε μένει και πολύ δουλειά για τη μάσκαρα!

    ReplyDelete
  3. Συμφωνώ σε όλα μαζί σου, την ειχα και σε μπλε και σε μωβ, την χρησιμοποιώ χειμώνα και μόνο πρωινά για τους λόγους που αναφέρεις! Πολύ απλή αλλα ταυτόχρονα συμπαθητική! Μια μωβ έντονη όμως θέλω να βρώ, ίσως της seventeen.... Πολύ ωραίο review!!
    Kisses
    Mary
    http://fairymakeuptales.blogspot.gr

    ReplyDelete
  4. Την εχω σε μαυρη και συμφωνω σε ολα οσα γραφεις, παντως αυτο το χρωμα ειναι φανταστικο!

    ReplyDelete
  5. Νομίζω θα μου άρεσε καθώς είμαι του φυσικού αποτελέσματος, το χρώμα είναι ωραίο αλλά θα συμφωνήσω ότι προτιμώ πιο ελεκτρίκ αποχρώσεις! :)

    ReplyDelete
  6. Νομιζω οτι οποια μασκαρα και να βαλεις εσυ ωραια θα μου φαινεται...εχεις τερααααστιες βλεφαριδες...την ειχα παρει παλιοτερα σε μαυρο και μου αρεσε αρκετα μπορω να πω

    ReplyDelete
  7. Τελικά ΟΛΑ είναι θέμα γούστου:εμένα μ'άρεσες μ'αυτή τη μάσκαρα! Κ γενικά είδα ότι δίνει(τουλάχιστον σ'εσένα) το αποτέλεσμα που μ'αρέσει!Πολύ πιθανόν να την αγοράσω όταν τελειώσω 1-2 απ'τις 4(wow!!) ανοιχτές που έχω!

    ReplyDelete

Hello beauties and thanks for visiting my blog! Comments make me happy! If you ask a question be sure to check back, I always answer! I always follow those who follow me. You may leave your blog's link but be sure to say something relevant to the blog post first because it's obvious when one comments only for self-promotion purposes and it's not really polite. And no follow for follow requests please.
xx