Σελίδες

My lovely followers

Sunday, June 30, 2013

Matte red lips make up tutorial !


Καλησπέρα κορίτσια! Πριν λίγο καιρό ήμουν Πάτρα για να δώσω το τελευταίο μου μάθημα για την σχολή και είπα να εκμεταλλευτώ τα όμορφα της μέρη και την κάμερα του καλού μου φίλου Γιώργου για να γυρίσω δύο βιντεάκια!

Το ένα το έχετε δει ήδη, είναι γυρισμένο στο κατάστρωμα του πλοίου και είναι αυτό

και το άλλο που γύρισα είναι η δική μου πρόταση για το μακιγιάζ που θεωρώ ότι ταιριάζει με κόκκινα ματ χείλη.
Σας παραθέτω μερικές φωτογραφίες με το αποτέλεσμα..




Kαι επειδή από τα σχόλια που μου αφήσατε στο προηγούμενο βίντεο αντιλήφθηκα πως πολλές εντυπωσιαστήκατε από τα κάλλη του φίλου-καμεραμάν μου σας παραθέτω και μερικές φωτογραφίες μαζί του, χαχα!


Tα προϊόντα που χρησιμοποίησα :


Και το tutorial :)

                      
Επίσης να σας θυμίσω τον διαγωνισμό μου που τρέχει στο youtube, όσες δεν έχετε πάρει μέρος μπορείτε να πάρετε αφήνοντας την συμμετοχή σας κάτω από αυτό το βίντεο :

                    

Eπίσης επειδή ο Google Reader μας αφήνει χρόνους, μπορείτε να με ακολουθήσετε
στο bloglovin εδώ
και
στην σελίδα μου στο facebook εδώ
για να μένετε πάντα ενημερωμένες για νέες αναρτήσεις και βιντεάκια.

Αφήστε μου τα σχόλια σας για το αν σας άρεσε αυτό το μακιγιάζ και αν τολμάτε έντονα μάτια με έντονα χείλη ή πως προτιμάτε εσείς να συνδιάζετε τα κόκκινα χείλη και θα τα πούμε στην επόμενη ανάρτηση.
Φιλάκια πολλά!
xx

8 comments:

  1. Πολύ όμορφο! Και το φόρεμα σου υπέροχο! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τι καλή!! Σ'ευχαριστώ πολύ!
      xx

      Delete
  2. πολύ ωραία τα βίντεο σου, μου άρεσε πολύ το μακιγιάζ που μας έδειξες! ;)
    η συμμετοχή μου για τον διαγωνισμό, fancytobuy@gmail.com
    kiss...fancy~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ, να'σαι καλά!!
      xx

      Delete
  3. Τελεια τα βιντεακια, υπεροχα κοκκινα χειλη!

    ReplyDelete
  4. nice video and giveaway http://differentcands.blogspot.kr/

    ReplyDelete
  5. γειά σου κούκλα
    μολις βρήκα το μπλόγκ σου και πρέπει να σου πώ ότι κάνεις πολύ καλή δουλειά!μου άρεσε πολύ το περιεχόμενο!Τα Βιντεάκια σου είναι πολύ ευχάριστα και πολύ όμορφο Giveaway!
    θα ψαρώ να σε δώ κα στο δικό μου μπλόγκ και ελπίζω να τα λέμε!!
    Φιλάκιαα
    Βίκυ

    www.fashionrailways.com

    ReplyDelete

Hello beauties and thanks for visiting my blog! Comments make me happy! If you ask a question be sure to check back, I always answer! I always follow those who follow me. You may leave your blog's link but be sure to say something relevant to the blog post first because it's obvious when one comments only for self-promotion purposes and it's not really polite. And no follow for follow requests please.
xx