Σελίδες

My lovely followers

Monday, March 4, 2013

Bioten review (Skin moisture range)

Λοιπόοοοοόν! Σήμερα θα σας μιλήσω για 3 προϊόντα της γνωστής πλέον σε όλες φαντάζομαι Bioten. Ξέρω πως θα έχετε βαρεθεί να διαβάζετε κριτικές για τα εν λόγω προϊόντα καθώς είναι αρκετά δημοφιλή, αλλά θεώρησα σωστό εφ'όσον τα έχω χρησιμοποιήσει αρκετά και έχω μια πλήρη άποψη να γράψω και εγώ τη γνώμη μου για όσες μπορεί να ενδιαφέρονται.

Τα έχω εδώ και 4-5 μήνες αλλά τώρα αξιώθηκα να κάνω το εν λόγω post. Πρόκειται για κρέμα ημέρας και gel καθαρισμού (για κανονική/μεικτή επιδερμίδα) και μια λοσιόν ντεμακιγιάζ ματιών.


Ποιά είναι η γνώμη μου γι'αυτά? Για να δούμε.

Gel καθαρισμού: 
Πρόκειται για ένα προϊόν χωρίς σαπούνι, με νέκταρ κυδωνιού και ενδείκνυται για καθημερινή χρήση. Ισχυρίζεται πως δεν ξηραίνει την επιδερμίδα, αφαιρεί τους ρύπους και το μακιγιάζ και αφήνει την επιδερμίδα καθαρή και αναζωογονημένη. Μπορώ να πω πως ναι, κάνει αυτά που υπόσχεται. Ένα τεράστιο συν το υπέροχο άρωμα του! Ειλικρινά μου αρέσει πάρα πολύ!
Περιέχει 150 ml προϊόντος και αν θυμάμαι καλά πρέπει να στοιχίζει γύρω στα 3,50-4,00 ευρώ αν και το είχα πάρει δώρο με την ενυδατική κρέμα σε περίοδο που η εταιρεία είχε προσφορές σε όλα της τα προϊόντα.

Θα το ξαναγόραζα? Ναι! Θεωρώ πως είναι πολύ καλό αναλογικά με το μικρό του κόστος.

Λοσιόν ντεμακιγιάζ ματιών: 
Πριν την αγοράσω είχα διαβάσει αρκετές κριτικές, κυρίως αρνητικές αλλά προτιμάω να μην επηρεάζομαι και να δοκιμάζω τα προϊόντα που με ενδιαφέρουν καθώς δεν έχουμε όλες τα ίδια-γούστα ανάγκες, και δεδομένου ότι την είχα βρει 1+1 δώρο στην τιμή των 3,50 περίπου ευρώ δε το σκέφτηκα πολύ. Δυστυχώς αν και αρχικά δε τη βρήκα τόσο κακή (ούτε όμως και ενθουσιάστηκα) στην πορεία μόνο αρνητικά έβρισκα. Το μόνο θετικό που βρίσκω είναι το υπέροχο άρωμα (όλα μυρίζουν φανταστικά!) αλλά αυτό δεν είναι αρκετό σαν λόγος για να συνεχίσω να χρησιμοποιώ την λοσιόν αυτή. Και η τιμή είναι πολύ χαμηλή για την ποσότητα που είναι 125 ml αλλά επίσης δεν είναι λόγος αγοράς αυτός απ'ότι φάνηκε. Δεν αφαιρεί καθόλου εύκολα το μακιγιάζ, χρειάζεται τεράστια ποσότητα προϊόντος για να ξεβαφτείς, και πάλι αφήνει υπολείματα! Δεν ξέρω, νιώθω λες και τρίβω τα μάτια μου με νερό! Για να μην πω πόσο τσούζουν τα μάτια μου.. Σκέτη απογοήτευση! Αμυγδαλέλαιο και πάλι αμυγδαλέλαιο έχω να πω! (To αστείο είναι πως υποτείθεται καθαρίζει απαλά , μειώνει τους ερεθισμούς, διατηρεί την ελαστικότητα του δέρματος και θρέφει τις βλεφαρίδες.. Για το τελευταίο δεν ξέρω γιατί δε το χρησιμοποίησα συστηματικά αλλά όσον αφορά τα πρώτα 3, κάνει το ακριβώς αντίθετο...) 

Θα το ξαναγόραζα? Όχι, με τίποτα όμως! Ήδη αναρωτιέμαι τι θα κάνω τα 2 μπουκάλια που έχω..

Ενυδατική κρέμα ημέρας:
Μία πολύ ενυδατική κρέμα ημέρας, σε υπέροχο γυάλινο βαζάκι. Είναι 50 ml και νομίζω έκανε γύρω στα 5,50-6,00 ευρώ (έδινε δώρο το gel καθαρισμού για το οποίο μίλησα πιο πάνω) Λοιπόν, τι να πω? Μου αρέσει πάααααρα πολύ! Είναι πολύ ενυδατική και πλούσια σαν κρέμα, στεγνώνει αρκετά γρήγορα και νιώθω το δέρμα μου πολύ καθαρό και φρέσκο μετά την εφαρμογή της (και αφού έχω πρώτα πλύνει το πρόσωπο μου με το gel) Όσο για το άρωμα.. Φανταστικό! Έχει το ίδιο τέλειο άρωμα με τα άλλα 2 προϊόντα.. Αν ψάχνετε για μία οικονομική, πολύ ενυδατική και με υπέροχο άρωμα κρέμα ημέρας απλά δοκιμάστε την αν δε το έχετε κάνει ήδη!

Θα το ξαναγόραζα? Nαι, εννοείται!

ps: Τα προϊόντα έχουν αγοραστεί με δικά μου χρήματα και αυτή είναι η ειλικρινέστατη μου άποψη.

Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά? Ποιά είναι η γνώμη σας?
Φιλιά πολλά!
xx

13 comments:

  1. Πού είσαι ρε αγάπη και σε χάσαμε?? :)
    Πολύ ενδιαφέρον ποστ... Είχα δοκιμάσει το ντεμακιγιάζ ματιών κ ήταν χάλια!!! Οπότε αποφάσισα να μην ξαναπάρω κάτι γτ προτίμησα να μην το ρισκάρω και να πάρω κάτι της Garnier που ξέρω ότι θα μείνω σίγουρα ικανοποιημένη... Βέβαια μετά από αυτήν την κριτική σκέφτομαι να δοκιμάσω κ το τζελ καθαρισμού μόλις μου τελειώσει αυτό που έχω... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Άστα ρε συ, πέρασα πολύ ζόρι!! Εξεταστική και μετακόμιση στο καπάκι! Τώρα όμως θα έχω περισσότερο χρόνο και θα κάνω όσο πιο πολλές αναρτήσεις γίνεται! Μιλώντας για garnier πριν λίγο χρησιμοποίησα κάτι μαντηλάκια και σκεφτόμουν πως ούτε αυτά μ'αρέσουν.. Τελικά προτιμάω να ξεβάφω με αμυγδαλέλαιο τα μάτια μου και μετά να πλένω όλο το πρόσωπο με το τζελ καθαρισμού της bioten ή της johnson's που επίσης λατρεύω! Λοιπόν το τζελ να το δοκιμάσεις, όπως και την κρέμα, συνδιαστικά κάνουν πολύ καλή δουλειά νομίζω και μυρωδιά τους..αχ!! Τρέλα! :p

      Delete
    2. Άουτς... Πήξιμο... Το διφασικό υγρό για ντεμακιγιάζ της Garnier (μπλε-άσπρο) είναι για μένα κορυφή!!! Τα άλλα δεν λένε τόσο... Αν κ εγώ πλέον αμυγδαλέλαιο-ροδόνερο χρησιμοποιώ... Και το scrub για καθημερινή χρήση της Garnier μ αρέσει πολύ... Περιμένω να μου τελειώσουν αυτά που έχω για να τα δοκιμάσω!!! :D

      Delete
  2. ax ti kala... nomiza oti mono egw to 8ewrousa apaisio to ntemakigiaz... pote 3ana!! Ta alla ontws einai super! :)

    ReplyDelete
  3. Συμφωνώ απολύτως σε όλα! Κ εγώ λατρεύω την ενυδατική, αλλά όσον αφορά τον τομέα ντεμακιγιάζ ότι κ αν δοκίμασα (λοσιόν, γαλάκτωμα, μαντηλάκια) δε μου βγήκε καλό. Σε όλα τα άλλα σκίζει η bioten!
    Φιλιά!

    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr

    ReplyDelete
  4. συμφωνώ και εγώ!!!!ντεμακιγιάζ μονο αμυγδαλέλαιο όλα τα άλλα δεν!!!αλλά η κρέμα ημέρας της εν λόγω εταιρίας είναι υπέροχη!!!

    ReplyDelete
  5. Η κρέμα και το gel είναι όντως πολύ καλά!

    ReplyDelete
  6. hi girls,εγώ προσφατα αγορασα το gel και εμεινα πραγματικα πολυ ευχαριστημενη,ειναι πολυ απαλο καθαριζει τελεια και αφηνει το δερμα μου απαλο και βελουδινο ,παλιοτερα ειχα ααγορασει και την ενυδαυικη κρεμα αλλα δε εμεινα πολυ ευχαριστημενη νομιζω οτι στη δικη μου επιδερνιδα δε καθοταν πολυ καλα ....τη λοσιον ντεμακιγιαζ δε την εχω δοκιμασει...
    xoxo

    ReplyDelete
  7. Cool review dear! Got to understand it via Google Translate. Seems like really cool essentials! :)


    ★♡ New Blog Post (^_^) ♡★
    Outfit Post: ► Try ◄

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage

    ReplyDelete
  8. ta exw dokimasei alo ektos apo tin lotion gia ta matia, einai apisteuta kai exw menei polu euxaristimeni.
    Tha sou proteina ta mantilakia anti gia to lotion pou se apogoiteuse, aferoun telei to makigiaz kai kanoun nomizw mono 2.79 euro kai einei 1+1 sta Hondos nomizw.
    Mou aresi polu to post sou.

    ReplyDelete
  9. Συμφωνώ απίστευτα για το ξεβαφτικό ματιών ,πραγματικά από τα χειρότερα που έχω δοκιμάσει.Έπρεπε να έχω διαβάσει το ποστ σου πριν το αγοράσω!πολύ καλο!

    ReplyDelete

Hello beauties and thanks for visiting my blog! Comments make me happy! If you ask a question be sure to check back, I always answer! I always follow those who follow me. You may leave your blog's link but be sure to say something relevant to the blog post first because it's obvious when one comments only for self-promotion purposes and it's not really polite. And no follow for follow requests please.
xx